بهترين مدل كلاه زنانه مجلسي

۶ بازديد
همان‌گونه كه مي‌دانيد مد، هر چند سال يكبار دوباره تكرار مي‌شود و اين بار در دهه ۸۰ ميلادي، كلاه زنانه توسط پرنسس دايانا به صدر فهرست ليست اكسسوري زنانه راه يافت.
كلاه زنانه مجلسي

كلاه زنانه داراي انواع مختلفي است. مانند: كلاه مجلسي و كلاه بافتني و … در اين مطلب مجله دلتا تاريخچه كلاه زنانه و معرفي بهترين مدل كلاه زنانه مجلسي را به عنوان يك اكسسوري كاربردي در مجالس، به شما معرفي خواهيم كرد. با ما همراه باشيد.

تاريخچه كلاه زنانه

تاكنون دو نقاشي با كلاه زنانه در جهان يافت شده است كه يكي از اين نقاشي‌ها مربوط به زنان مصر باستان و ديگري نقاشي سرديس بوده است. هر چند تقريبا در نقاط مختلف دنيا از جمله ايران كلاه زنانه وجود داشته است، اما بررسي‌هاي تاريخي نشان مي‌دهد كه اولين كلاه زنانه توسط فرانسوي‌ها طراحي و مورد استفاده قرار گرفته است.

استفاده از اين اكسسوري زنانه تا مدت‌ها به عنوان يك قانون جدا نشدني از استايل خانم‌ها بود، تا جايي كه عدم استفاده از آن نشان دهنده عدم رعايت نظم، فقر و … بود. البته اين رسم همزمان با شروع جنگ‌هاي جهاني به پايان رسيد.

بهترين مدل كلاه زنانه مجلسي

ميدلتون در شهرستان بركشاير بزرگ شد. پس از اتمام مدرسه به كالج مارلبرو رفت و پس از آن وارد دانشگاه سنت اندروز شد. در آنجا با شاهزاده ويليام كه او نيز در ۲۰۰۱ مشغول درس خواندن در آن دانشگاه بود آشنا شد. با آغاز رابطه اين دو نفر، رسانه‌ها هم لحظه به لحظه آنها را زير نظر داشتند. او بخاطر سليقه خوبش در مد مورد تحسين قرار گرفت. همچنين در ليست خانم‌هاي خوشتيپ نيز قرار دارد.

كلاه زنانه مجلسي رنگ روشن

در ادامه مدل هاي كلاه زنانه را مي‌بينيد.

كلاه زنانه مجلسي سرمه اي

كلاه زنانه مجلسي قهوه اي

 

بيشتر بدانيد: براي آشنايي بيشتر با مد و زيبايي “در مهماني‌هاي رسمي چه بپوشيم؟” را مطالعه كنيد.

دانلود اپليكيشن

با مجله مدوزيبائي دلتا همراه باشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.