انواع استايل با پيراهن چهارخانه!

۷ بازديد
با ست كردن درست اين مدل از لباس هم مي‌توانيد تيپ غيررسمي داشته باشيد و هم استايل رسميِ يك خانم واقعا شيك‌پوش و جذاب با تيپي اصيل و آراسته را داشته باشيد.
پيراهن چهارخانه

پيراهن چهارخانه زنانه از موارد اصلي كمد لباس در فصل بهار و تابستان است. معمولا آن را بصورت جلو باز مي‌پوشند و زير آن تي‏شرت به تن مي‌كنند. اما اين استايل خيلي تكراري بنظر مي‌رسد. بنابراين مجله دلتا به شما استايل‌هاي جديدي با تركيب اين مدل پيراهن معرفي مي‌كند.

پيراهن چهارخانه زنانه با دامن جين

در كنار اين دو مورد مي‌توانيد از اكسسوري‌هايي مثل كتاني و كيف دستي براي داشتن استايل شيك‌تر استفاده كنيد.

پيراهن و تاپ

عمدتا تمايل داريم همراه با پيراهن، لباس ديگري بپوشيم كه تيشرت و تاپ انتخاب بسيار مناسبي همراه با اين استايل است. اين ست، همراه با كيف كوچك نارنجي رنگ و كفش پاشنه بلند، مي‌تواند استايل مناسبي براي عصر باشد.

تركيب پيراهن با شلوار مخملي كبريتي

امسال اين شلوار‌ها دوباره مد شده است. تركيب پيراهن چهارخانه سفيد دودي و يك شلوار كودري شتري رنگ راسته گشاد، همراه با يك كيف زرد رنگ و كفش سفيد پاشنه كوتاه استايل خاصي را مي‌سازد.

شلوار كبرتي چهارخانه

 

 لباس چهارخانه خود را با يك دامن پليسه بپوشيد

پيراهن چهارخانه زنانه با شلوار جين، خيلي مواقع اين استايل را انتخاب كرده‌ايم اما لباس چهارخانه با دامنه پليسه يك استايل خيره كننده به شما مي‌دهد. اين استايل در عين حالي كه مي‌تواند فانتزي به نظر برسد اما تركيبش با يك نيم بوت قرمز استايل بسيار خاص و شيكي را به شما مي‌بخشد.

بيشتر بدانيد: براي آشنايي بيشتر با مد و زيبايي “لباس‌ طرح‌دار را چگونه انتخاب كنيم؟” را مطالعه كنيد.

دانلود اپليكيشن

با مجله مدوزيبائي دلتا همراه باشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.