اين سنگ‌ها انرژي منفي خانه را از بين مي‌برند

۳۲ بازديد

به كمك برخي از سنگ‌ها و كريستال‌هاي انرژي بخش كه داراي ويژگي‌هاي خاص و منحصربه‌فردي هستند، مي‌توان انرژي‌هاي منفي را از خانه دور كرد.

انواع سنگ تزييني داراي خواص انرژي درماني

در اين مطلب از مجله دلتا قصد داريم تا شما را با انواع سنگ تزييني داراي خواص انرژي درماني آشنا سازيم. شما مي‌توانيد علاوه بر بهره‌مندي از خواص ويژه اين سنگ‌ها از آن‌ها براي زينت بخشيدن و تزيين خانه خود نيز استفاده كنيد.

سنگ كريستال

اولين سنگي كه به معرفي آن مي‌پردازيم سنگ كريستال است. شما مي‌توانيد ۸ سنگ كريستال را در اتاق خواب خود قرار دهيد و از انرژي ارزشمند آن بهره‌مند شويد. سنگ كريستال از يك ساختار منظم و يكپارچه تشكيل شده و به‌عنوان يك شبكه بندي كريستالي شكل شناخته مي‌شود. اين سنگ از خود انرژي مثبت ساطع مي‌كند و با يك فركانس ثابت در سطح خانه باقي مي‌ماند.

به‌طور معمول براي تزيين خانه‌ها از كريستال‌هايي به شكل قطره، قلب و اشكال تراش‌دار استفاده مي‌كنند تا علاوه بر زيبايي باعث تلالو و درخشندگي بيشتر نور در خانه شود.

انواع سنگ تزييني داراي خواص انرژي درماني

سنگ كريستال شكل‌دار

شما مي‌توانيد آن را به‌صورت آويز از ديوار خانه خود آويزان كنيد. سنگ‌هاي كريستال در شكل، رنگ و اندازه‌هاي مختلفي وجود دارند و شما مي‌توانيد بنابر سليقه خود هر يك از آن‌ها را خريداري كنيد. همچنين قابل ذكر است كه هر يك از انواع مختلف كريستال، خواص ويژه‌اي دارند.

انواع سنگ تزييني داراي خواص انرژي درماني

سنگ هيماليايي

يكي از انواع سنگ تزييني داراي خواص انرژي درماني سنگ نمك هيماليايي يا سنگ نمك صورتي است. سنگ نمك صورتي همچنين به‌عنوان تسكين دهنده، عنصري آرامش‌بخش و براي كاهش استرس در حمام نگهداري مي‌شود. از سنگ نمك براي تزيين خانه‌ها نيز استفاده مي‌شود. از جمله كشورهايي كه از اين سنگ براي تزيين خانه هاي خود استفاده مي‌كنند مي‌توان به استراليا، چين، كشورهاي اروپايي و عربي اشاره نمود به طوري كه با تزيين خانه‌هاي خود با سنگ نمك علاوه بر بهره‌مندي از زيبايي آن از خواص درماني اين سنگ نيز بهره‌مند مي‌گردند.

سنگ هيماليايي

سنگ ياقوت ارغواني

ياقوت ارغواني يا آميتيست، از ارزشمندترين و پرطرفدارترين نوع ياقوت‌ها به‌شمار مي‌رود. با توجه به اينكه اتاق نشيمن قسمت اصلي خانه را تشكيل مي‌دهد و اعضاي خانواده بيشتر وقت خود را در اين قسمت از خانه سپري مي‌كنند. بنابراين مي‌توان با به‌كار بردن اين سنگ ارزشمند در قسمت‌هايي از اتاق نشيمن، به افزايش روابط صميمانه اعضاي خانواده كمك كرد و همچنين از انرژي مثبتي كه منتشر مي‌كند، نهايت استفاده را برد.

سنگ ياقوت ارغواني

روش‌هاي استفاده از سنگ هاي تزييني در دكوراسيون

شايد برايتان اين سوال پيش آمده باشد كه چگونه مي‌توان از اين سنگ‌ها براي تزيين خانه استفاده كرد. براي استفاده از سنگ هاي تزييني در دكوراسيون راه‌هاي بي‌شماري وجود دارد. مي‌توان اين سنگ‌ها را دركنار ساير اقلام تزييني مثل گل و گلدان و شمع. قرار داد. همچنين مي‌توانيد آويزهاي كوچك با آن‌ها بسازيد و از در و ديوار خانه آويزان كنيد. كتابخانه‌ها و طبقه‌هاي ديواري هم مي‌توانند جاي مناسبي براي قرار دادن سنگ‌ها باشند يا حتي با استفاده از آن‌ها مي‌توانيد انواع مختلفي از قاب عكس‌ها را درست كنيد. شايد هم به اين نتيجه برسيد كه بعضي از دكورهاي قبلي شما مثل آينه يا قاب يك تابلو را با اين سنگ‌ها تزيين كنيد.

كاربرد سنگ ها در دكوراسيون

پيشنهاد مطالعه: مطلب ۶ ايده جذاب براي تزيين و زيباسازي بالكن و تراس را بخوانيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.