با كمترين هزينه دكور منزل را نو كنيد

۲۰ بازديد

تغيير در دكوراسيون خانه يكي از موضوعاتي است كه هميشه فكر شما را درگير خود مي‌كند. مخصوصا زماني كه به سال جديد نزديك مي‌شويد و خانه تكاني و تغيير در دكور خانه آغاز مي‌شود.

تغيير دكوراسيون داخلي با كمترين هزينه

با انجام برخي كارهاي كوچك در خانه مي‌توان تغيير دكوراسيون داخلي با كمترين هزينه را انجام داد. كارهايي كه زيبايي بيشتري به خانه مي‌بخشند اما هزينه بالايي ندارد. با اين مطلب از مجله دلتا همراه باشيد.

يك آينه زيبا بخريد

آينه‌ها با وجود سادگي خاصي كه دارند، تاثير بسيار زيادي روي فضاي خانه و زيبايي آن مي‌گذارند. شما مي‌توانيد براي تغيير دكوراسيون با كمترين هزينه يك آينه بخريد و آن را در جاي مناسبي نصب كنيد تا تاثير بيشتري در بازتاب نور محيط داشته باشد.

جالب است بدانيد كه آينه‌ها علاوه بر بزرگ‌تر نشان دادن يك فضا مي‌توانند فضا را روشن‌تر نشان دهند. فقط كافي است كه آينه را در محلي قرار دهيد كه در جهت نور باشد و آن را بازتاب كند.

اگر خانه كوچك و كم‌نور داريد باز هم از معجزه آينه‌ها غفلت نكنيد. در كنار آينه مي‌توانيد يك آباژور كوچك يا ريسه‌هاي نوري به‌كار ببريد تا روشنايي آن را بيشتر كنيد. براي ديدن آباژورهاي زيبا و خاص به مطلب ۷ آباژور خاص كه اتاق خواب شما را رمانتيك مي‌كنند مراجعه كنيد.

تغيير دكوراسيون داخلي با كمترين هزينه

نگاهي به كوسن‌ها بيندازيد

شايد زمان آن رسيده باشد كه در كوسن‌هاي رنگ و رو رفته مبلمان تغييري ايجاد كنيد. با خريد يك كاور جديد و خوش رنگ، تغيير جديدي در فضاي مبلمان ايجاد كنيد. سعي كنيد رنگي متضاد با رنگ كاورهاي قبلي انتخاب كنيد تا اين تغيير بيشتر خود را نشان دهد.

تغيير دكوراسيون داخلي با كمترين هزينه

قاب عكس و تابلوها را فراموش نكنيد

اضافه كردن چند قاب عكس و تابلو جديد به ديوارهاي خانه راهكاري ساده و آسان براي تغيير دكوراسيون با كمترين هزينه است. علاوه بر آن مي‌توانيد جاي تابلوها روي ديوار خانه را تغيير دهيد. هيچ دليلي ندارد كه يك قاب عكس و تابلو براي سال‌ها در يك جاي مشخص باقي بماند. با خلاقيت خود جاي جديد و متفاوتي براي تابلوها پيدا كنيد.

قاب عكس و تابلوها

با روبالشي‌هاي قديمي خداحافظي كنيد

شايد شما هم علاقه داريد موقع تماشاي تلويزيون به يك بالشت تكيه بزنيد. با نزديك شدن به سال جديد حتما روبالشي‌ها نياز به تغيير و تحول دارند. حتي اگر با يك شستشوي ساده روبالشي‌ها تميز مي‌شوند، بهتر است آن‌ها را عوض كنيد. با رنگي شاد به اين وسايل حس و حال جديدي از تغيير و نو شدن بدهيد.

از خريد گل و گلدان غفلت نكنيد

يكي از روش‌هاي تغيير دكوراسيون داخلي با كمترين هزينه استفاده از گل و گلدان است. گل‌ها هميشه فضايي زيبا، جذاب و گرم به خانه مي‌بخشند. اصلا نيازي نيست كه گل و گلدان خريداري شده خيلي گران و خاص باشد. سبزي و طراوت گل‌ها فضاي شاد و گرمي در خانه ايجاد مي‌كند. در كنار ساير كارهايي كه براي تغيير در دكور خانه انجام مي‌ٰدهيد، گل و گلدان‌هاي زيبا و رنگي نيز بخريد و در قسمت‌هاي مختلف خانه قرار دهيد. اجازه دهيد كه اين حس طراوت در تمامي فضاي خانه بپيچد.

اگر مي‌خواهيد همه گل‌ها را در يك قسمت پر نور خانه جا بدهيد، مي‌توانيد از استندها استفاده كنيد. استندها ظاهر مرتبي به گلدان‌ها مي‌دهند و نشانه خوش سليقه بودن شما در نگهداري گل و گلدان هستند. براي آشنايي با گياهان آپارتماني به مطلب ۷ گياه آپارتماني كه هواي منزل را پاكسازي مي‌كند مراجعه كنيد.

گل و گلدان در دكور منزل

پيشنهاد مطالعه: مطلب اين سنگ‌ها انرژي منفي خانه را از بين مي‌برند را بخوانيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.