اين مبلمان هرگز قديمي نمي‌شوند

۲۹ بازديد

اگر مي‌خواهيد اتاق شما نشاني از دنجي و امنيت در خود داشته باشد، هيچ چيز بهتر از چرم، چاره‌‌ساز نيست. اين چرم‌ها با گذشت سال‌ها كيفيت خود را به خوبي حفظ مي‌كنند.

ويژگي مبلمان چرمي در دكوراسيون منزل

در واقع انتخاب بين مبل چرم و مبل پارچه‌اي سخت است. اما اگر شما خواهان دكوراسيون داخلي شيك و بسيار متفاوتي باشيد مي‌توانيد از مبل چرم براي دكوراسيون منزل خود استفاده كنيد و از ايجاد فضايي شيك و خاص لذت ببريد. در اين مطلب از مجله دلتا به بيان ويژگي مبلمان چرمي در دكوراسيون منزل مي‌پردازيم.

باورهاي غلط درباره مبلمان چرمي منزل

در ابتداي اين مطلب به باورهاي غلط دربار مبلمان چرمي مي‌پردازيم تا با ذهنيت روشني نسبت به اين مبل‌ها به سراغ خريدشان برويم.

دوام مبلمان چرمي كمتر از مبلمان پارچه‌اي است

واقعيت اين است كه وقتي مبل چرمي مي‌خريد يك عمر براي شما كار مي‌كند. از آنجايي كه چرم يك محصول طبيعي است، گذر زمان ارزش آن را بيشتر مي‌كند و حتي به مرور زمان زيبا و زيباتر مي‌شود. از آنجايي كه چرم سال‌هاي سال زيبايي خود را حفظ مي‌كند، خريد مبلمان چرمي از نظر اقتصادي نيز باصرفه‌تر است.

ويژگي مبلمان چرمي در دكوراسيون منزل

مبلمان چرمي فقط براي پولدارها است

اگرچه مبلمان چرمي جلوه ثروتمندي به منزل‌ شما مي‌بخشد، اما الزاما نبايد فرد ثروتمندي باشيد كه از آن لذت ببريد. از آنجايي كه با گذر زمان، چرم باارزش‌تر و پارچه مستهلك‌تر مي‌شود، مي‌توان نتيجه گرفت كه دوام چرم بيشتر از پارچه است و از اين رو ارزش بالاتري در درازمدت دارد. مطالب بيشتر در مورد نگهداري از مبلمان را در مطلب مبلمان منزل را مانند روز اول نو كنيد بخوانيد.

ويژگي مبلمان چرمي در دكوراسيون منزل

مراقبت از مبلمان چرمي كار دشواري است

يكي از ويژگي مبلمان چرمي در دكوراسيون منزل اينكه مراقبت از آن آسان است. فقط لازم است كه هر ۶ تا ۱۲ ماه از حالت‌دهنده‌هاي مخصوص استفاده كنيد و اگر لكه‌اي ايجاد شد با يك دستمال تميز پاك كنيد. اما از شوينده‌هاي معمولي مثل صابون، مايع ظرف‌شويي و غيره استفاده نكنيد.

مراقبت از مبلمان چرمي

مبلمان چرمي خيلي سريع توسط حيوانات و بچه‌ها خراب مي‌شوند

براي اينكه اطمينان خاطر بيشتري داشته باشيد، چرم‌هاي حفاظت‌شده بخريد، در اين نوع چرم‌ها از يك لايه اضافي استفاده شده است. اين لايه اضافي از چرم حفاظت مي‌كند و از اين رو بچه‌ها و حيوانات خانگي مي‌توانند بدون هيچ نگراني روي آن بنشينند.

مبلمان چرمي در زمستان بسيار سرد و در تابستان بسيار گرم مي‌شوند

مبلمان چرمي منزل، خواهيد ديد كه در زمستان دماي آن به محض نشستن به راحتي به دماي بدن شما خواهد رسيد. در تابستان نيز از آنجايي كه چرم يك محصول طبيعي است و مي‌تواند نفس بكشد، خنك مي‌ماند. فقط نبايد در معرض مستقيم آفتاب قرار بگيرند.

رنگ زيباي مبمان از جنس چرم

نگهداري از مبلمان چرمي

نكته اول

براي اينكه مبلمان چرمي شما تميز و نرم بماند، مرتب آن را گردگيري و گاه گاه سطح آن را به وسيله واكس مخصوص چرم آغشته كنيد.

نكته دوم

مبلمان و كاناپه هاي چرمي را از منابع گرمازا مانند رادياتور و آتش روباز شومينه دور نگه داريد چرا كه گرماي زياد موجب خشك و شكننده شدن چرم مي‌شود.

نكته سوم

پيش از خريد بهتر است از مرغوبيت چرم و درجه‌بندي آن آگاهي داشته باشيد تا بتوانيد كالاي مناسبي را خريداري كنيد. چرم‌هايي كه داراي رنگ تيره هستند و رنگ‌هايي يكدست و يكنواخت دارند، از نوع مرغوب هستنداين نوع چرم لطافت و نرمي خاصي هم دارد.

نگهداري از مبلمان

پيشنهاد مطالعه: مطلب اين وسايل چوبي دكور منزل را زيباتر مي‌كنند را بخوانيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.