اين وسايل چوبي خانه شما را زيباتر مي‌كنند

۲۵ بازديد

استفاده از چوب در دكوراسيون به دليل زيبايي بي‌نظير و با شكوهي كه دارد حس و حال فضا را عوض مي‌كند.

كاربرد چوب در دكوراسيون داخلي منزل

آيا تاكنون به كاربرد چوب در دكوراسيون داخلي منزل و نقش آن در زيباسازي فضاي داخلي خانه فكر كرده‌ايد؟ در اين مطلب از مجله دلتا به بيان ايده‌هاي استفاده از چوب در دكور منزل مي‌پردازيم.

قفسه‌هاي چوبي در دكوراسيون داخلي منزل

اگر قرار است كه چوب‌ها مهمان خانه شما شوند، نظرتان چيست كه آن‌ها را در نقش يك قفسه دكوري زيبا به دكوراسيون داخلي خانه بياوريم؟ به نظر من كه ايده خوبي است. يك قفسه چوبي زيبا و در عين حال ساده كه داخلش مي‌تواند با انواع و اقسام وسيله‌هاي دكوري پر شود. مطمئن باشيد وقتي اين ويترين چوبي به خانه شما بيايد ديگر نمي‌توانيد از آن دل بكنيد.

كاربرد چوب در دكوراسيون داخلي منزل

لوورهاي سقفي چوبي براي دكوراسيون داخلي منزل

يكي از موارد كاربرد چوب در دكوراسيون داخلي منزل استفاده از لوور چوبي است. تعدادي لوور چوبي تهيه كنيد، آن‌ها را روي سقف كار بگذاريد و از زيبايي آن‌ها نهايت لذت را ببريد. آن‌ها كاملا به سقف خانه شما عمق و بعد مي‌دهند، مطمئن باشيد كه خيلي راحت مي‌توانيد به آن‌ها اعتماد كنيد.

كاربرد چوب در دكوراسيون داخلي منزل

كنسول‌هاي چوبي در دكوراسيون داخلي منزل

چوب‌ها مي‌توانند در نقش كنسول‌هاي زيبا و منحصربه‌فرد در دكوراسيون داخلي خانه شما حاضر شوند. كنسول‌هايي كه بي‌شك حضورشان معجزه‌اي خواهد بود. يادتان باشد كه آينه و كنسول عناصر جلوه بخش دكوراسيون منزل شما هستند. نكات بيشتر در مورد دكوراسيون چوبي را در مطلب تاثير دكوراسيون‌هاي چوبي بر كاهش استرس بخوانيد.

كنسول‌ هاي چوبي

قاب‌هاي چوبي و زيبا در دكوراسيون داخلي منزل

يك تابلوي خوش نقش با قاب چوبي هم مي‌تواند حسابي در دكوراسيون داخلي خانه شما غوغا به پا كند. چوب‌ها كه حتما نبايد در ابعاد و مقياس‌هاي بزرگ به‌كار گرفته شوند، گاهي هم مي‌توانند به باريك‌ترين شكل ممكن در دكوراسيون داخلي خانه ظهور كنند.

قاب هاي چوبي و زيبا

قاب پنجره‌‌هاي چوبي در دكوراسيون داخلي منزل

در راستاي حضور باريك چوب‌ها در دكوراسيون داخلي خانه مي‌توان به قاب پنجره‌ها هم اشاره كرد. چه اشكالي دارد كه پنجره‌هاي خانه داراي قاب چوبي باشند؟ از نظر من نه تنها اشكالي ندارد بلكه مزيت بزرگي هم دارد و آن هم اين است كه چوب‌ها به دليل خاصيت آكوستيك خود مي‌توانند تا حد زيادي مانع از ورود سر و صدا به داخل خانه شوند.

كفپوش‌هاي چوبي در دكوراسيون داخلي خانه

اين روزها استفاده از كفپوش‌هاي چوبي مثل پاركت به شدت زياد شده است، خب شما هم مي‌توانيد از اين ترفند دكوراسيوني استفاده كنيد و در ضمن با يك تير دو نشان بزنيد، هم حس و حالي مدرن به خانه خود ببخشيد و هم چوب‌ها را به دكوراسيون داخلي خانه خود بياوريد.

كفپوش‌ هاي چوبي

مبلمان چوبي در دكوراسيون داخلي منزل

چوب‌ها مي‌توانند كاملا يك حضور معمولي اما متفاوت در خانه داشته باشند، به‌عنوان مثال مي‌توانند در قالب مبلمان چوبي با طراحي‌هاي متفاوت ظاهر شوند.

مبلمان چوبي در دكوراسيون

شلف‌هاي چوبي در دكوراسيون داخلي منزل

چوب‌ها حتي مي‌توانند شلف‌هايي باشند نشسته بر سينه ديوار تا ظاهر آن را از اين رو به آن رو كنند. يادتان باشد كه شلف، عنصري كاربردي براي خانه‌اي زيبا است.

شلف هاي چوبي

پيشنهاد مطالعه: مطلب با كمترين هزينه دكور منزل را نو كنيد را بخوانيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.