سفر به هنگام با ميزباني دلفين‌ها!

۲۴ بازديد

هنگام، جزيره‌اي با مساحت بسيار كوچك  در شهر قشم است و براي رفتن به اين جزيره بايد از قشم عبور كنيد و سپس به  جزيره‌اي بسيار زيبا وارد شويد.

جاذبه هاي گردشگري جزيره هنگام

هنگام، از نظر موقعيت جغرافيايي در ميانه  خليج فارس و نزديكي تنگه هرمز و قشم قرار گرفته است و از نظر نظامي اهميت  بسياري دارد. به همين دليل در صدسال گذشته مورد توجه كشورهاي اروپايي قرار  گرفته شد. جذابيت اين جزيره‌ها زماني چندين برابر مي‌شود كه سرسبز و داراي  درختان بسياري است. اگر علاقمند به سفر به اين جزيره هستيد، مجله دلتا اطلاعات زيادي در مورد جاذبه هاي گردشگري جزيره هنگام در اختيار شما قرار مي‌دهد.

جاذبه هاي گردشگري جزيره هنگام بهترين فصول براي سفر به جنوب

زمستان، بهترين زمان براي سفر به هنگام

اگر علاقمند هستيد كه در يك هواي بسيار  عالي به جنوب كشور و مخصوصا جزيره هنگام سفر كنيد بهتر است سفرتان را در  فصل زمستان با ۱۵ درجه سانتي گراد در يك هواي دلچسب و خنك تجربه كنيد.  همچنين پاييز و زمستان فصل‌هايي است است كه مي‌توانيد از ديدن دلفين‌ها در  اين جزيره لذت ببريد.

ديدني جذاب جزيره هنگام دربهترين فصل سال

ساحل درخشان هنگام

ساحل زيبا يكي از جاذبه‌هاي گردشگري جزيره  هنگام است. اين جزيره ساحلي شگفت انگيز دارد كه مي‌توانيد ساعت‌ها آنجا  بنشينيد و از هوا و منظره عالي لذت ببريد. ماسه‌هاي ساحل جزيره هنگام در شب  نورهاي بسياري از خودشان ساطع مي‌كنند و فضايي رويايي را ايجاد مي‌كنند.  البته به دليل مشكلات زيست محيطي محدوديت‌هايي براي دسترسي به اين سواحل  اعمال شده است.

ماهي‌هاي آكواريومي جزيره هنگام

اگر به جزاير كيش يا قشم سفر كرده باشيد‌،  براي ديدن اعماق دريا بايد از غواصي استفاده كنيد تا بتوانيد زيبايي  انتهاي دريا را ببينيد اما در جزيره هنگام سوار قايق مي‌شويد و با دور زدن  در دريا تمام موجودات درياي اين جزيره خواهيد ديد و شگفت‌هاي جديدي از  دنياي زير آب را  مشاهده مي‌كنيد.

جاذبه هاي گردشگري جزيره هنگام ماهي هاي آكواريومي جزيره هنگام

پيشنهاد مطالعه : براي آشنايي با جاذبه هاي گردشگري بيشتر، درياچه‌اي با درختان برعكس! را مطالعه كنيد.

همچنين بخوانيد:

حوض سلطان؛ بزرگترين آينه طبيعي ايران 

عروس تنگه‌هاي ايران، بهشتي در دل فارس 

گرم ترين نقطه كره زمين كجاست؟ 

در فصل زمستان به تهرانگردي برويم! 

با مجله گردشگري دلتا همراه باشيد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.