ارگاكي، درياچه‌اي كه هنرمندان عاشقش شدند!

۲۶ بازديد

كشور روسيه پر است از زيبايي‌هاي طبيعي  فراوان كه گاهي اين زيبايي‌ها مانند بخش‌هايي از سيبري شكلي خشن به خود  مي‌گيرند و گاهي بسيار نرم و زيبا جلوه مي‌كنند.

درياچه ارگاكي

يكي از پارك‌هاي ملي اين كشور كه محل مورد علاقه اسكي‌بازان هم هست،  ارگاكي نام دارد. اين پارك ملي در بين توريست‌هاي طبيعت گرد بسيار مشهور  است و يكي از محل‌هاي اصلي كوهنوردان براي كوهنوردي هم محسوب مي‌شود. در  ادامه اين مطلب از مجله دلتا مي‌خواهيم ارگاكي و درياچه مشهور آن را به نام درياچه ارگاكي بيشتر بشناسيم.

پارك ملي ارگاكي از آن دست جاهايي است كه زيبايي دل‌فريب آن مي‌تواند  ساعت‌ها و روزها شما را محو تماشاي خود نگه دارد، كافيست به طبيعت بكر و  دست نخورده شرق سيبري فكر كنيد، رودخانه‌ها و درياچه‌هايي به شفافيت  كريستال، قله‌هاي نوك تيز و خشن در كنار درختان سبز و زيبا و پوشش گياهي.  در كنار تمام اين ديدني‌هاي بي حد و حصر مي‌خواهيم به شما درياچه هنرمندان  را معرفي كنيم.

درياچه ارگاكي در روسيه

اگر اهل عكاسي و عكس گرفتن باشيد هم مطمئنا عاشق اين پارك ملي مي‌شويد.  چشم‌انداز منحصربه‌فرد در كنار علف‌زارهاي بلند، منظره‌اي عالي براي اين  كار هستند. البته فراموش نكنيد كه براي گشت و گذار در اينجا و رسيدن به  درياچه آن بايد از تايگا و صخره‌هاي تندرا عبور كنيد كه اصلا كار راحتي نيست مخصوصا براي افراد  مبتدي كه خيلي تجربه صخره‌نوردي در طبيعت را نداشته‌اند. براي رسيدن به  درياچه بايد از ميان مسيرهاي كوهستاني‌ عبور كنيد كه نه دوچرخه و نه اسب  نمي‌تواند از آن عبور كند و فقط با پاي پياده مي‌توان به آن رسيد.

چرا به ارگاكي، درياچه هنرمندان مي‌گويند؟

به ارگاكي لقب درياچه هنرمندان را داده‌اند، نه به اين دليل كه طبيعت  سحرآميز و آب بسيار شفاف و نيلگون آن كه در نقاشي‌هاي هنرمندان به چشم  مي‌خورد بلكه به اين دليل كه اين درياچه به وسيله هنرمندان كراسنويارسك كشف شد.

درياچه ارگاكي يا درياچه هنرمندان

پيشنهاد مطالعه: براي آشنايي بيشتر با مطالب گردشگري، مطلب “براي ماجراجويي در برمودا آماده‌ايد؟” را مطالعه كنيد.

همچنين بخوانيد:

سفر به سرزمين قصه‌ها 

رويايي‌ترين هتل‌ها براي خوابيدن زير سقف آسمان 

درياچه سرخ سنگال، يك ليوان شيك توت فرنگي! (+ويديو) 

مقصدي بدون آب و برق، براي استراحت مطلق 

جزيره‌اي با تنهاترين خانه دنيا! 

با مجله گردشگري دلتا همراه باشيد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.