تونل عشق، مسيري به سمت رويا!

۳۱ بازديد

شايد در ابتدا فكر كنيد كه اشتباهي شده  است يا با معرفي تونل عشق اوكراين مي‌خواهيم اغراق نماييم اما با ديدن  عكس‌هاي اين تونل در شبكه‌هاي اجتماعي مانند اينستاگرام، سايت‌ها و  وبلاگ‌هاي مختلف متوجه علت نام‌گذاري اين مكان مي‌شويد.

تونل عشق

تونل عشق اوكراين يكي از بهترين جاذبه هاي توريستي در دنياست كه با ديدن عكس‌هايش دلتان مي‌خواهد كه شما هم به اينجا سفر كنيد. در اين تونل قدم بزنيد و حتي بهترين عكس‌ها را بگيريد. مجله دلتا براي افرادي كه به دنبال بهترين مناظر يا شگفت انگيزترين مكان‌هاي جهان  براي عكاسي و البته قدم زدن هستند، تونل عشق اوكراين يا تونل كلاون اوكراين  را معرفي مي‌نمايد.

تونل عشق

تونل عشق اوكراين چيست و كجاست؟

اگر بخواهيم توصيفي غير رمانتيك از اين مكان داشته باشيم و آن را شرح  دهيم بايد بگوييم كه اينجا در واقع مسيري از يك ريل قطار غيرفعال و متروكه  است. جايي كه به دليل متروكه شدن در طول سال‌ها مي‌توانست تبديل به  خرابه‌اي تاريك و حتي ترسناك تبديل شود اما امروزه سرنوشت دست اين ريل قطار  را به گونه ديگري رقم زده است. براي عكاسان و عاشقان، اين يك ريل راه‌آهن  محروم از نور مستقيم خورشيد است كه توسط قوس و طاقي از شاخ‌ها و برگ‌هاي  سرسبز درختان انبوه اطراف پوشانده شده و باعث به وجود آمدن يك تونل بزرگ و  بي‌انتها تا جايي كه چشم كار مي‌كند، روي ريل راه‌آهن شده است.

 تونل كلاون

اين تونل در خارج از روستاي كلوان واقع در غرب كيف و شمال شرق لويو در اوكراين واقع  شده است. به شما پيشنهاد مي‌دهيم حالا كه اين همه راه را براي ديدن تونل  عشق اوكراين آمده‌ايد، به ديدن كليساي زيباي اين مكان و يادبود جنگ‌جهاني  دوم هم برويد. هم‌چنين در ايستگاه قديمي قطار اين شهر پنجره‌هايي با  شيشه‌هاي رنگي بسيار زيبايي قرار دارد كه مي‌تواند شما را مجذوب خود نمايد.

پيشنهاد مطالعه: براي آشنايي بيشتر با مكان‌هاي شگفت انگيز، مطلب درياچه‌اي كه حباب‌هاي آن آتش مي‌گيرد! را مطالعه كنيد.

همچنين بخوانيد:

۵ مقصد امن اروپايي براي زنان جهانگرد 

لوور فرانسه؛ بزرگترين موزه هنري جهان 

درياي كشتي‌هاي گم شده 

شهر شيطان، جايي كه تمام مردمانش سنگ شدند! 

با مجله گردشگري دلتا همراه باشيد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.