تزيين ميز ناهار خوري، ايده‌هايي براي افراد باسليقه

۵۰ بازديد
بسياري از خانم‌ها هنگام تزيين ميز ناهارخوري بسيار سردرگم مي‌شوند زيرا مي‌خواهند چيدمان طوري باشد كه خيلي شلوغ نشود و در عين حال جذاب و شيك باشد.
تزيين ميز ناهارخوري

تصميم گرفتن در مورد ابزار و وسايلي كه قرار است بر روي ميز نهارخوري قرار گيرد كار ساده اي نيست زيرا اين ميز مانند ميز جلو مبلي نيست كه بخواهيد بر روي آن ابزار تزئيني و چيزهايي از اين قبيل قرار دهيد. در اين بخش از مجله دلتا ايده هايي براي تزيين ميز ناهارخوري را مطرح مي‌كنيم.

رو ميزي

براي اينكه بتوانيد ميزناهارخوري زيبايي را تزيين كنيد بايد قبل از همه يك روميزي نخي تهيه كنيد و بر روي ميز قرار دهيد و بعد از آن زير بشقابي رانر كه اين رانر پارچه اي است كه عرض ۶۰ سانتيمتر دارد و وسط ميز ناهارخوري قرار مي‌گيرد و از دو طرف آويزان ميشود بعد از اينكه روميزي نخي و رانر را بر روي ميز گذاشتيد بايد قاشق، چنگال و بشقاب و ساير لوازم ديگر را بر روي ميز قرار دهيد.

 ميز ناهارخوري

تزيين ميز ناهار خوري

شما مي‌توانيد از وسايل تزئيني كوچك و گل ها بر روي ميز غذاخوري استفاده كنيد تا حس بهتري را به ميهمانان بدهيد، ظاهر ميز ناهارخوري شما و تزئيني كه دارد نماينده سليقه و خلاقيت شما است و باعث مي‌شود كه فضاي پذيرايي شما حس بهتري به افرادي كه در آن هستند انتقال بدهد.

ميز ناهار خوري نيمكت دار

دكورهايي كه بر روي ميز ناهارخوري قرار مي‌گيرد با چيدمان مبل‌هاي راحتي و ميز جلو مبلي بسيار متفاوت خواهد بود. ميزهاي ناهارخوري با مدل‌ها و سبك‌هاي جديد، مخصوص ميزهايي از جنس چوب طبيعي شبيه نيمكت هستند و سبك خاصي را به محيط مي دهند.

انواع ميز ناهارخوري

خيلي از خانواده ها فكر مي‌كنند كه مدل‌هاي نيمكت دار براي خانه آن‌ها مناسب نيست و از زيبايي محيط آنها كم مي‌كند اما بايد بدانيد كه ميزهاي چوبي در اين سبك مزايا و ويژگي‌هاي خاص خودش را دارد.

اگر بخواهيم با يك مثال براي شما مطلب را روشن‌تر كنيم بايد بدانيد كه نيمكت‌ها وقتي به جاي صندلي استفاده مي‌شوند باعث مي‌شوند كه فضا راحت‌تر و صميمي‌تر به حساب مي‌آيد و دليل اصلي آن هم ساده بودن اين وسيله است.

وقتي كه شما به جاي صندلي، نيمكت در محيط قرار مي‌دهيد باعث مي‌شود كه افراد در آن محيط به همديگر نزديك‌تر شوند و در كنار هم بنشينند و اين باعث مي‌شود كه صميميت بيشتري بين اعضاي خانواده و مهمانان برقرار شود.

خريد ميز ناهارخوري

هميشه در نظر داشته باشيد كه علاوه بر زيبايي و سبك ميزناهارخوري مناسب منزل شما چيزي كه مدنظر است چيدمان و تزئين آن است كه بايد طوري انجام شود كه علاوه بر زيبايي مرتب و منظم به نظر برسد.

پيشنهاد مطالعه: قبل از خريد ميز ناهار خوري مطلب “راهنماي خريد ميز ناهار خوري” را مطالعه كنيد.

منبع: آف دكور

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.