تزيين ديوار بالاي تخت خواب با چند ايده جالب

۵۵ بازديد
اتاق خواب‌ها هميشه قسمتي از خانه‌ها بودند كه توجه زيادي به آن‌ها مي شود و براي خريد وسايلي كه در اين اتاق به كار مي‌رود معمولا هزينه و وقت زيادي صرف مي ‌شود
تزيين ديوار بالاي تخت خواب

وسايل اتاق خواب اهميت زيادي دارند اين موضوع كه اين وسايل به چه صورت چيدمان و طراحي كلي دكوراسيون اتاق خواب به چه نحوي انجام شود نيز حائز اهميت است زيرا هرچه اين اتاق جذاب‌تر و دلنشين‌تر باشد حسي كه در افراد منزل به وجود مي‌آورد قطعاً بيشتر و باعث زيباتر شدن فضا نيز خواهد شد. در اين مقاله از مجله دلتا سعي داريم تا شما را با راهكارهاي تزيين ديوار بالاي تخت خواب آشنا كنيم .

تزيين پشت تخت خواب به كمك كاغذ ديواري

ديوار پشت تخت خواب شما مي‌تواند جايگاهي باشد كه با استفاده از كاغذ ديواري طرح‌دار و متنوع تزيين  و باعث زيباتر شدن فضاي اتاق خواب شما شود. با تزيين كردن ديوار پشت تخت خواب مي‌توانيد باعث جلب توجه بيشتري به سمت تخت خواب اتاق هم بشويد. با تركيب رنگ‌هاي متنوع در كاغذ ديواري اتاق خواب و روتختي مي‌توانيد ظاهر اتاق را زيباتر و دلنشين تر كنيد.

اتاق خواب

تزيين پشت تخت خواب به كمك رنگ ها

اگر شما جزء افرادي هستيد كه روح شاعرانه و هنرمندانه‌اي داريد مي‌توانيد در ديوار پشت تخت خواب خود از يك سري طرح‌هاي هنري و زيبا همراه با نقش و نگارهاي متنوع كه با استفاده از رنگ هاي گوناگون اتاق تان را زيباتر مي كند استفاده كنيد. تاثير گذار ترين وسيله اي كه در اتاق خواب شما وجود دارد تخت خواب است. با تزيين ديوار‌هاي پشت تخت خواب مي‌توانيد باعث شويد كه تخت بيشتر به چشم بيايد. به طور مثال شما مي توانيد ديوار پشتي تخت را يك دست مشكي كنيد و پشتي تخت خواب را رنگ سفيد و طرح‌هاي كوچك مشكي بزنيد و با اين كار باعث مي‌شويد كه ظاهر بسيار جذابي در اتاق حاكم شود .

تزيين پشت تخت خواب به كمك قاب‌هاي زيبا

در صورتي كه جزو آن دسته از افرادي هستيد كه به سبك روستيك علاقه خيلي زيادي داريد و جز طرفداران آن محسوب مي شويد مي‌توانيد يك قاب چوبي زيبا روي ديواري كه پشت تخت خواب شما قرار دارد نصب كنيد.

قاب‌هاي چوبي مي‌توانند با دست‌ها و طبق خلاقيت و سليقه خود شما هم ساخته شوند. اگر نگران اين هستيد كه ساختن اين طور قطعات چوبي از عهده شما بر نمي‌آيد مي‌توانيد طرح خود را به يك نجار بدهيد و از او بخواهيد كه براي شما قاب عكس چوبي مورد نظرتان را بسازد. افرادي كه طرفدار سبك كلاسيك هستند و سعي دارند در دكوراسيون اتاق خواب خود اين سبك را پياده كنند  از رنگ‌هاي معمول در سبك كلاسيك مي‌توانند براي ديوار پشت تخت خواب خودشان استفاده كنند .

دكوراسيون اتاق خواب

يكي ديگر از كارهايي كه براي تزيين ديوار پشت تخت خواب مي توانيد انجام دهيد قرار دادن تابلوها و قاب عكس هايي است كه با ست و دكوراسيون كلي اتاق شما هم خواني داشته باشد. به طور مثال اگر تم اصلي اتاق خواب شما رنگ‌هاي روشن است مي‌توانيد از رنگ‌هاي سفيد و صورتي و طلايي براي تابلوها و ديوار پوش‌ها استفاده كنيد كه باعث زيباتر شدن اتاق خواهد شد.

تزيين پشت تخت خواب به كمك آينه

يكي ديگر از روش هايي كه اخيراً باب شده است و بسياري از افراد از آن استفاده مي كنند استفاده از آينه هاي هندسي است كه در دكوراسيون‌هاي مدرن مي‌توانيد از آن‌ها استفاده كنيد.به علت استقبال مردم، اين آيينه‌ها در طرح‌ها و سبك‌هاي مختلف توليد و عرضه مي‌شوند كه متناسب با اتاق خواب‌هاي كوچك تا بزرگ است.

طراحي اتاق خواب

در نظر داشته باشيد كه استفاده از آينه اين حس را به مخاطب منتقل مي‌كند كه اندازه اتاق شما بزرگتر است و بازتاب تصوير فضا در آينه همه چيز را بزرگتر نشان مي‌دهد اگر اتاق شما مرتب باشد تميزي و جذابيت دوبرابر شده و در عين حال اگر اتاق نامرتبي داشته باشيد وجود اين آينه‌ها باعث مي‌شود اتاق را آشفته‌تر از چيزي كه واقعاً هست نشان دهد.

پيشنهاد مطالعه: قبل از خريد پرده اتاق خواب مطلب “انتخاب بهترين پرده اتاق خواب” را مطالعه كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.