در ۱۰ سال اخير، تاثيرات بلاگرها به شكلي خودش را نشان داده است كه برندها، محصول را براي بسياري از اين بلاگرها ميفرستد تا محصول توسط آنها به مردم معرفي شود.
دنياي مد و فشن در ۱۰ سال اخير دچار تغييرات و تحولات زيادي شد و در واقع اتفاقات، رويدادها، انقلابهاي خاصي را به خود ديده است. اين مطلب مجله اينترنتي دلتا به اتفاقاتي از دهه اخير دنياي مد و فشن اختصاص داده شده است، از ترندها گرفته تا همكاري برندها با هم و دنياي سلبريتيها! با ما همراه باشيد.
مرگ طراح بزرگ دنياي مد و فشن
از اتفاقات بسيار دردناكي كه در دنياي مد ۱۰ سال اخير، مرگ طراح معروف كارل لاگرفلد است. طرحهاي او بسيار جسورانه بود و مديريت برندهاي لوكسي مانند شنل و فندي را بر عهده داشت. اما قسمت ناراحتكنندهي ماجرا زماني هست كه كارل لاگرفلد از دنياي مد خداحافظي ميكند و به ابديت ميپيوندد. لاگرفلد به طراحان لباس دنيا ياد داد كه با خلاقيت و ابتكار دروني خود تمام حسها و ايدهها را به روي كاغذ و به مرحلهي اجرا بگذارند.
عوض شدن معيارهاي انتخاب مدل!
يكي از رويدادهاي مثبت دنياي مد و فشن ۱۰ سال اخير، عوض شدن معيارهاي زيبايي براي استايل زنانه و مردانه براي مدل شدن بود. ديگر نيازي به وزن ۴۰ كيلو و قد بالاي ۱۷۰ نيست تا مدل خوبي باشيد. در دنياي امروز شما چاق باشيد يا لاغر، قد بلند يا كوتاه، با موي بلند يا كوتاه، با بيني بزرگ يا كوچك و هزار و يك ويژگي ديگر ،فرقي ندارد! شما ميتوانيد يك مدل جذاب باشيد. حتي افرادي با وجود مشكلات ظاهري و بيماريهاي پوستي هم ميتوانند مدل شوند.
تنوع استايل، سبكها و تلفيق آن با ترندها
دنياي مد و فشن در ۱۰ سال اخير، شاهد سبك و سياقهاي متفاوتي از طراحي و توليدات برندهاي بزرگ و لوكس بوده كه هر كدام به نوعي خلاقيت خود را در ايجاد سبكي جديد، نشان ميدهند.
بازگشت به دهههاي ۸۰،۹۰،۷۰،۵۰ و …
دنياي مد يك ماشين زمان اختراع كرده و هر از چندگاهي برميگردد به دوران گذشته و در دهههاي پيشين سير و سفر ميكند. اگر در رانويهاي برندهاي مختلف دقت كرده باشيد، اِلمانها و ترندهايي از دهههاي ۵۰ ( مثلا سيلوئت دامنها يا فرم آستينها)، دههي ۸۰ ميلادي ( رنگهاي پاستلي و پافر جكتها و شلواركهاي يوگا)، دههي ۹۰ ( استايل پانك و متال)، در طراحيهاي جديد به شكلي تازه به كار ميرود.
تاثير بلاگرها و اينفلوئنسرها در دنياي مد و فشن
بلاگرها و اينفلوئنسرها را همه جاي دنياي مجازي ميتوانيد ببينيد. آنها محصولات مختلفي را ميپوشند، مصرف ميكنند، ميخورند يا حتي به نوعي استفاده ميكنند و افرادي كه آنها را به صورت مجازي دنبال ميكنند، كاملا تحت تاثير آنها قرار ميگيرند! چرا كه اينفلوئنسرها به روش معمولي تبليغات را انجام نميدهند، بلكه آنها به روش خودشان و با سبكي لوكس و عامه پسند تبليغات را انجام ميدهند و تاثير بسيار زيادي بر مردم دارند.
پيشنهاد مطالعه: براي مطالعه مطلب «اين بار آقايان نارنجي بپوشند!» بخش مد و فشن دلتا را دنبال كنيد.
همچنين بخوانيد:
براي خوش تيپ بودن حتما بايد لباس خارجي پوشيد؟
با اضافهوزن هم، جذاب و خوش استايل باشيد
با مجله مدو زيبائي دلتا همراه باشيد .